Sunday, June 23, 2013

002. Konkurs na wstępie

DO WYGRANIA:

Kod na 110 Glamsów!


ZASADY:  
czyli co trzeba zrobić?
Należy obserwować bloga, w tym celu kliknij na 'click to follow' w prawym dolnym rogu.
I stworzyć ciekawy, niebanalny zestaw na otwarcie bloga peppermint♥. Stylizacje wysyłacie na mój e-mail oh.levers@gmail.com

Konkurs nie jest bardzo trudny, jeśli chodzi o stylizację może ona być jak na galę, na przyjęcie, a może skromną imprezę wśród znajomych. Cóż, to jak będzie się prezentować i jak ją zrobicie zależy całkowicie od was. Pamiętajcie tylko o podstawie! Czekajcie cierpliwie na oficjalne otwarcie. 

Mam dla was jeszcze jedną niespodzinkę. Masz swój ulubiony ciuch na FashionStyle? Wyślij link do niego na mój e-mail. Opisz dlaczego jest wyjątkowy. Najlepsze propozycje zamieszczę na blogu, postaram się stworzyć z nim dobrą stylizację.
Zajrzyjcie do poprzedniej notki! xx

7 comments:

  1. Ciekawie, ciekawie. Trochę się interesuję HTML ale jestem w tym jeszcze słaba, więc mam nadzieję, że znajdę u Ciebie ciekawe poradniki :3. Chętnie wezmę udział w konkursie, tylko gdzie Ci wysłać stylizację? Dodać link tu w komentarzu, czy na e-maila?

    ReplyDelete
  2. Na e-mail, zapomniałam dopisać

    ReplyDelete
  3. fajny pomysł, a otwarcie w moje urodziny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, ze Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej :p

      Delete
  4. Dzisiaj otwarcie, prawda? Czekamy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam małe problemy techniczne, ale dam radę ;]

      Delete
  5. A tam przypadkiem nie powinno być oh.levers@gmail.COM? Bo z reguły emaile na gmailu się tak kończą.

    Pomidorek.

    ReplyDelete

Bądź człowiekiem i zachowuj się kulturalnie. Wyzwiska i hejty zachowaj dla siebie. Uwierz, pisanie jako anonim nie jest niczym fajnym i tym napewno nikomu nie zaimponujesz...