Sunday, June 09, 2013

Cierpliwości...

Otwarcie bloga 1 lipca!
Początki blogowania są bardzo trudne, to chyba przyzna każdy osobnik, który kiedykolwiek zakładał jakiegoś bloga. Nie ma go kto czytać, może i blog jest na prawdę fajny, ale skąd świat może się o nim dowiedzieć. Bloga założyłam z ogromniej nudy, ale i chęci do pisania, do mody i do najważniejszego - FashionStyle.pl. Gram już trochę długo, ale ta strona wcale mi się nie nudzi. Pisząc chciałabym przekazać to co podoba mi się w modzie, jak rysować ubrania, wyrazić własne opinie itd. Z pewnością przyda mi się taki mały zakątek, do którego powrócę aby napisać na co mam fazę, jaki ciuch wzbudził furorę i jakie buty nie należą do najładniejszych. Mam nadzieję, że spodoba wam się szablon i blog i z przyjemnością zaprosicie na niego przyjaciół, znajomych, a może po prostu zareklamujecie go u siebie na blogu? Raczej będę pisać sama, na razie... Jak widać nie ma tu okienka obserwatorów, ale bloga obserwować można, wystarczy kliknąć w "click to follow" w prawym dolnym rogu (taki tam prostokącik). Szablon cały ocieka CSS'em. Myślę, że wam się spodoba i zostaniecie tu na dłużej. Pamiętajcie, że od mojej skromnej osoby można się również spodziewać tutoriali graficznych, modowych. Chciałybyście ulepszyć swój blog? Czekajcie na poradniki CSS i HTML (w najbliższym czasie jak zmienić wygląd scrollbar'a) :) Do zobaczenia !


levers ♥

No comments:

Post a Comment

Bądź człowiekiem i zachowuj się kulturalnie. Wyzwiska i hejty zachowaj dla siebie. Uwierz, pisanie jako anonim nie jest niczym fajnym i tym napewno nikomu nie zaimponujesz...