Monday, July 01, 2013

Instrukcja dla tych, którzy się połapać w szablonie nie mogą i kilka słów co do bloga

Hej, cieszę się, że moja prośba co do newsa została tak szybko zrealizowana. Niektórzy może nie wiedzą jak dodać się do obserwatorów, wystarczy jedynie kliknąć w 'click to follow' w tym małym prostokącie w prawym dolnym rogu. Wiem, że to bez sensu, ale nie chce się dodać do szablonu to okienko i próbuję coś z tym zrobić. Szablon ogólnie jest bogaty w CSS, dlatego trudno wam ogarnąć niektóre rzeczy. Trochę czasu i się przyzwyczaicie. Są tacy ludzie którzy zrozumieć nie potrafią - sama napisałam do FS, oczywiście pocztą e-mail, aby informacja z powstaniem mojego bloga trafiła na główną (tak dla niejasności). Niektórym się wydaje, że FS sam sobie szuka blogów po całym internecie i wstawia newsy. Zanim napiszecie komentarz ze swoją "mądrością" przemyślcie go trochę. Jeśli chodzi o obserwatorów, zrobię co w mojej mocy, żeby gadżet pojawił się w pasku bocznym. W pasku bocznym jest taki pasek z napisem "Aktualności" wystarczy w to kliknąć, a pojawi się nam ukryta informacja, spodobało mi się to i umieściłam na blogu. Chcecie na to instrukcję, czekam na opinie. Już, nie wiem czemu zastanawiam się nad zmianą szablonu. Co myślicie? *

Uwagi do poprzedniego szablonu !!!

levers.

7 comments:

  1. Sorka, nie łapię się w tym waszym blogu, szablon jest tragiczny wszystko jest jakoś dziwnie porozmieszczane, nie możecie zmienić na klasyczny wygląd bloggera tylko robić z tego bloga nie wiadomo jakie królestwo?.

    Pozdrawiam,
    Shinzo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po lewej jest archiwum (July, June, April), Opis bloga. Na środku masz posty. A po prawej strony. Takie trudne?

      Delete
  2. Jak dla mnie to szablon jest ogólnie ok :3

    Pomidorek.

    ReplyDelete
  3. Ten wygląd bloga, który aktualnie jest, moim zdaniem jest o wiele lepszy od tamtego :) Taki bardziej przejrzysty. Będę częściej zaglądać na Twojego bloga. Jak na razie ma tylko kilka postów, ale takich, które mnie zaciekawiły ;>

    Powodzenia w prowadzeniu bloga. ;*

    Chiyo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za miłe słowa. Ten szablon jest "na razie", planuję zrobić podobny do tego, ale chcę żeby był taki bardziej dopracowany :)

      Delete
  4. Zmień szablon,bo jest nie praktyczny.

    DirtyGirl

    ReplyDelete
  5. Prawdę mówiąc tamten szablon mi się bardziej podobał :) Ale ten też jest ok.

    ReplyDelete

Bądź człowiekiem i zachowuj się kulturalnie. Wyzwiska i hejty zachowaj dla siebie. Uwierz, pisanie jako anonim nie jest niczym fajnym i tym napewno nikomu nie zaimponujesz...